Sari la conținut
Caută în
  • Mai multe opțiuni...
Găsește rezultate care...
Găsește rezultate în...
Voteaza zilnic thumb_up

IczuLetZ.

Banați
  • Număr conținut

    391
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

IczuLetZ. a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 27

IczuLetZ. a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

37 Activ

Despre IczuLetZ.

Ex Manageri
  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 18.06.2002

Contact Methods

  • Facebook
    www.facebook.com/cosmii02

Vizitatori Recenți Profil

417 citiri profil
  1. IczuLetZ.

    Acceptat ! Channel-ul a fost creeat , atat si sub-channel-ul ! T/C
  2. IczuLetZ.

    La multi ani @sound ! Toate cele bune !
  3. IczuLetZ.

    Cum spuneam si eu si @anno majoritatea pluginurilor pe care tu le ai pe server , se gasesc pe net, sau se procura extrem extrem de usor. Un vanzator adevarat , nu isi vinde niciodata resursele , aici ma refer la SMA. Dece? Vine un baiat care isi baga ceva in 15 euro , si iti ia addons-ul , si ti-l posteaza pe internet cu tot cu sma-uri , doar ca sa-ti dea peste nas ,pedeasupra poate iti mai da si refund prin paypal :)) Din cate stiu eu , si sunt sigur pe ce spun , vanzatorii adevarati de addons-uri NU ISI VAND RESURSELE !
  4. IczuLetZ.

    Absolut toate plugin-urile care le ai tu pe server ,le poate obtine oricine , oricand FREE.. dar ma bucur ca am exista prosti care cumpara asa ceva :)) NU RECOMAND !
  5. In acest tutorial Java 6 vom vedea care sunt tipurile primitive de date, cum se definesc variabile, care sunt valorile implicite si ce nume putem da acestor variabile. In Java exista 2 tipuri de variabile: primitive obiecte sau referinte In acest tutorial ne concentram asupra variabilelor de tip primitiv, iar obiectele (variabilele de tip referinta) vor fi descrise dupa tutorialul despre clase. Alte elemente prezentate in acest tutorial pot fi gasite in Tutorial Java 6 – Continut. Tipurile primitive sunt tipuri de date fundamentale ce nu mai pot fi descompuse in alte subtipuri. In Java 6 exista 8 tipuri de date primitive: Tip data Dimensiune Valori cu semn Tip byte1 byte-128 –> 127intreg short2 bytes-32768 –> 32767intreg int4 bytes-2147483648 –> 2147483647intreg long8 bytes-9,223,372,036,854,775,808 –> 9,223,372,036,854,775,807intreg float4 bytes7 cifre semnificativereal simpla precizie double8 bytes15 cifre semnificativereal dubla precizie char2 bytes‘\u0000’ –> ‘\uffff’ 0 –> 65535caracter Unicode pe 16 biti boolean1 bittrue sau falselogic Pentru a defini o variabila se foloseste sintaxa: tip_variabila nume_variabila; unde: tip_variabila – unul din cele 8 tipuri primitive sau un tip definit de programator prin clase; nume_variabial – numele variabilei definit de programator; Regulile de care se tine cont la definirea variabilelor: numele variabilei trebuie sa inceapa cu o litera, linie de subliniere (_) sau cu simbolul dolar ($); numele de variabila NU poate incepe cu o cifra; dupa primul caracter se pot folosi cifre numele de variabila NU poate fi un cuvant Java rezervat (Java keywords); pot fi definite mai multe variabile in acelasi timp; public class Variables { public static void main() { //variabile definite corect int vb1,vb2; float fvb2; double _temp; boolean $flag; //variabile definite gresit - eroare compilare byte 3vb; // incepe cu o cifra long for; //foloseste un cuvant cheie } } numele de variabile sunt alese de catre programator, insa pentru eficienta exista o serie de conventii cu privire la numele variabilelor: notatia Ungara, CamelCase; desi nu este obligatorie, in Java exista o recomandare cu privire la numele variabilelor; aceasta este derivata din CamelCasesi presupune ca numele de variabile sa fie cat mai sugestive, iar daca sunt formate din mai multe cuvinte, doar primul cuvant se scrie cu litera mica; int iNumarCarti; //notatie Ungara int NumarCarti; //CamelCase int numarCarti; //Java mixed case Reguli pentru initializarea variabilelor La initializarea unei variabile trebuie sa se tina seama de tipul acesteia, deoarece in Java NU este posibil atribuirea de valori de tip diferit decat cel al variabilei. De exemplu, instructiunea urmatoare genereaza eroare de compilare de tipul possible loss of precision: float vb2 = 23.5; //eroare compilare - possible loss of precision int vb3 = 45.6; //eroare compilare - possible loss of precision boolean test = 23; //eroare compilare - incompatible types In cazul variabilei de tip float, vb2, eroare este generata deoarece valorile reale constante sunt considerate de tip double. Corect este sa pui f la sfarsitul valorii, adica 23.5f. tipul valorii trebuie sa fie identic cu tipul variabilei; pot fi initializate mai multe variabile in acelasi timp; in Java singurele valori posibile pentru variabile boolene sunt true sau false (in C sau C++, orice valoare numerica diferita de 0 este considerata true); valorile constante de tip float se definesc cu simbolul f la final deoarece, implicit, constantele reale sunt considerate de tip double; simbolurile de tip caracter se definesc intre ‘ ’ (apostrof) si nu intre “ “ (ghilimele); valorile reale pot fi definite si in format stiintific; de exemplu, 123.4 este echivalent cu 1.234e2; valorile intregi in baza 8 sunt prefixate cu 0; de exemplu 021 este 17 in baza 10; valorile intregi in baza 16 sunt prefixate cu 0x; de exemplu 0×11 este 17 in baza 10; variabilele de tip char pot avea ca valori o serie de caractere speciale: Caracter special Valoare \bbackspace \ttab \nline feed \fform feed \rcarriage return \”ghilimele \’apostrof \\backslash Exemple de initializari corecte de variabile cu tipuri de date primitive: int value1; int value2; value1 = value2 = 17; int valueB8 = 021; int valueB16 = 0x11; float value3 = 123.4f; double value4 = 123.4; char c = 'a'; char enter = '\r'; boolean isNumber = true; long value5 = 17L; Valori implicite pentru variabile in Java Daca variabilele nu sunt initializate, atunci acestea iau valori implicite (NU in toate situatiile !): Tip de data primitiv Valoare default Valori cu semn Tip byte0-128 –> 127intreg short0-32768 –> 32767intreg int0-2147483648 –> 2147483647intreg long0L-9,223,372,036,854,775,808 –> 9,223,372,036,854,775,807intreg float0.0f7 cifre semnificativereal simpla precizie double0.0d15 cifre semnificativereal dubla precizie char‘\u0000’‘\u0000’ –> ‘\uffff’ 0 –> 65535 caracter Unicode pe 16 biti booleanfalsetrue sau falselogic Important ! Variabilele locale (definite in interiorul unei metode) NU sunt initializate cu valori implicite de catre compilator. Valorile implicite din tabelul anterior sunt folosite pentru atributele obiectelor (valori definite la nivelul clasei). Utilizarea unei variabile locale neinitializata va genera eroare de compilare: public static void main(){ int sum; //variabila locala definita in metoda main sum = sum + 10; //eroare compilare //variable sum might not have been initialized }
  6. In acest post vom vedea care sunt regulile de bază, componentele şi structura programelor Java. Bazat pe ceea ce am retinut în Tutorial Java – #1 Premise , se presupune că ştiţi că: Alte topicuri care fac parte din acest tutorial Java 6 sunt accesibile prin Tutorial Java 6 – Continut. in Java fişierele sursă sunt fişiere text cu extensia .java.; utilizând linia de cpmanda şi un compilator, javac.exe, fişierele sursă sunt verificate sintactic si compilate în bytecode, fişiere cu extensia .class.; bytecode-ul este executat de catre masina virtuala Java, Java Virtual Machine (JVM), java.exe; pentru dezvoltarea de aplicatii Java puteti folosi doar JDK-u (Java Development Kit) şi linia de comandă sau un IDE (Integrated Development Kit), precum NetBeans sau Eclipse. Reguli de baza pentru scrierea codului sursa in Java o linie de comentariu sunt definita de // comentariile pe mai multe linii sunt definite între / * şi * / delimitatorul final pentru o instrucţiune este ; (punct şi virgulă); puteţi scrie două sau mai multe instrucţiuni pe linie, dar separate prin ; instrucţiunile comentate sunt ignorate; instrucţiunile pot fi asociate în blocuri de cod care sunt definite între { şi }; în mod implicit o metodă sau o clasă are asociat un singur bloc de cod (in interiorul unei functii pot fi si blocuri de cod interne); limbajul Java este case sensitive, vb ca variabilă este diferită de Vb sau VB; /* * se defineste o metoda care aduna 2 numere * input: a si b * rezultat: a+b */ int add(int a, int b) { //inceput bloc functie int A = a; //variabila A locala // diferita de a int B = b; int S = 0; //int C = 0; //instructiune comentata return S=A+B; } //sfarsit bloc functie Structura de bază a unui cod sursă Java Să ne uităm din nou la aplicatia HelloWorld, definita de fisierul sursa HelloWorld.java: public class HelloWorld { public static void main(String[] args) { System.out.println("Hello World Java!"); } } Codul sursă Java, din fisierele cu extensia .java, este structurat pe baza unor reguli stricte.: TOTUL este definită în interiorul unei clase (mai mult despre clase in posturile următoare), care reprezintă structuri care conţin date sau/şi metode; o aplicaţie Java este o colecţie de unul sau mai multe clase; NU SE POT defini variabile sau metode globale, in afara unei clase(aşa cum este posibil în C/C++); Orice aplicatie Java executabila (nu librarie) are un punct de intrare, ceea ce înseamnă că necesită o functie main; punctul de intrare a unei aplicatii defineşte prima functie (implicit prima instructiune) care urmează să fie executata; fără această regulă, în cazul în care veţi defini mai mult de o metodă, JVM nu ştie de unde să înceapa executia aplicatiei; metoda main trebuie să fie definita ca fiind public (mai multe despre tipurile de acces în posturile următoare); o clasă are un corp (care conţine atribute şi/sau metode) definite între { şi }; clasa care conţine funcţia main are acelaşi nume (la nivel de litera – case sensitiv) cu fişierul sursa; clasa HelloWorld este definita în fisierul HelloWorld.java; dacă modificaţi numele clasei obtineti la compilare eroarea: java.lang.NoClassDefFoundError: HelloWorld Exception in thread "main"
  7. IczuLetZ.

    Aceasta serie de tutoriale, care incepe cu acest post, are ca obiectiv sintetizarea elementelor limbajului Java 1.6 pentru: invatarea programarii orientate obiect (POO) in limbajul Java 1.6; pregatirea certificarii Sun Certified Java Programmer pentru Java 6 – SCJP; completarea cunostintelor pentru a deveni un programator mai bun. Acest tutorial, prin posturile sale, va sintetiza volumul mare de informatii. De aceea, o abordare mai completa si mai detaliata, consta in citirea de carti despre Java. Dintre acestea recomand: Head First Java, de Kathy Sierra, Bert Bates Cartea are un stil interesant de prezentare a tehnologiei, ca de altfel toata seria Head First. Pentru cineva care acum invata Java este un suport excelent. SCJP Sun Certified Programmer for Java 6 Study Guide (CX-310-065): Exam 310-065, de by Kathy Sierra, Bert Bates Cartea acopera toate cunostintele necesare sustinerii certificarii SCJP. Este foarte detaliata.Chiar si pentru un programator Java cu experienta contine detalii neutilizate sau necunoscute, necesare certificarii. Cartea contine si o serie de teste grila ce permit acomodarea cu stilul acestui examen. In ceea ce priveste suportul software necesar, lucrurile sunt la fel de simple. Pentru a dezvolta aplicatii Java ai nevoie doar de: editor simplu (Notepad, Notepad ++, JEdit) pentru scrierea fisierelor sursa; compilator, javac.exe, pentru a compila fisierele de cod sursa , .java, si pentru a obtine bytecode, fisiere cu extensia .class; masina virtuala (Java Virtual Machine – JVM), java.exe, pentru a rula aplicatiile Java Aceste doua executabile se obtin prin instalarea SDK-ului (Software Development Kit) ce se obtine de pe site-ul java.sun.com. Odata instalat kit-ul de dezvoltare, cele doua executabile sunt disponibile in C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_16\bin daca s-a ales locatia implicita. Realizarea unei aplicatii Java fara un mediu de dezvoltare – IDE (NetBeans, Eclipse) presupune urmatorii pasi: Editarea codului sursa; pentru a testa pasii, o sa realizam clasica aplicatie Hello World Java; definim un director, sa zicem D:\Java Workspace, in care deschidem un fisier text cu extensia .java (HelloWorld.java) prin editorul preferat (Notepad, Notepad ++, JEdit); chiar daca codul sursa nu se intelege acum in totalitate, conceptele o sa fie explicate in posturile urmatoare; este important sa nu modificati numele clasei sau al fisierului, HelloWorld public class HelloWorld { public static void main(String[] args) { System.out.println("Hello World Java!"); } } Se dechide command prompt-ul din Windows prin Start si cmd.exe Se schimba calea curenta in directorul D:\Java Workspace; acest lucru se face prin comenzile MS-DOS (fiecare comanda este urmata de Enter): d: cd Java Workspace 3. Se verifica daca sistemul stie unde sa gaseasca cele 2 executabile, javac.exe si java.exe; testul se face prin comanda D:\Java Workspace> javac.exe Daca se primeste eroarea 'javac' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. atunci trebuie setate variabile de sistem care sa indice locatia executabilului javac.exe. Acest lucru se poate face in 2 moduri: pentru toate sesiunile de command prompt; in Windows prin Setare variabile de mediu (environment variables) in Windows 7 pentru Java pentru sesiunea curenta (direct in command prompt sau punand comenzile intr-un batch file): set JAVA_HOME=C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_16 set PATH=%JAVA_HOME%\bin set CLASSPATH=%JAVA_HOME%\jre\lib; Daca, SDK-ul nu a fost instalat in C:\Program Files\Java\jdk1.6.0_16 sau daca versiunea acestuia este alta decat jdk1.6.0_16, atunci modificati prima comanda corespunzator. Dupa setarea acestor variabile de sistem, putem compila fisierul sursa scris mai devreme, HelloWorld.java 4. Se compileaza codul cu comanda d:\Java Workspace> javac.exe HelloWorld.java 5. Se ruleaza codul cu comanda d:\Java Workspace> java.exe HelloWorld Hello World Java ! Deoarece in cazul aplicatiilor si exemplelor complexe nu este eficient sa folosesti aceasta abordare, bazata pe linia de comanda, este mai indicat sa folosesti un mediu integrat de dezvoltare (IDE) Java: NetBeans, disponibil la http://www.netbeans.com/ (versiunea Java SE) Eclipse, disponibil la http://www.eclipse.org/ (versiunea Eclipse IDE for Java Developers)
  8. IczuLetZ.

    Descriere: Cu acest plugin puteti plasa pe harta mai multe cadouri de craciun * Cadouri mici o Mosul iti da 500$ o Mosul iti fura 500$ o Mosul iti da 16000$ o Mosul te lasa fara bani o Mosul iti da un AWP * Cadouri mari o Mosul iti ofera 50 HP o Mosul iti scade gravitatia o Mosul iti mareste viteza o Mosul iti scade viteza Plugin: XMAS GIFTS Versiune: 2.2 Autor: KronoS Download link: - /* ====================================== ========== XMAS GIFTS 2.2 ============ ====================================== Autor: KronoS Versiune: 2.2 Site: <a href="http://www.EViCT.ro" target="_blank">www.EViCT.ro</a> Credite: FakeNick - pentru pluginul Pick up present de unde a pornit tot AlinHD - pentru pluginul de cadouri facut de el dar care nu l-a publicat joropito - pentru Super Spawns si alte persoane pentru informatii despre entitati C-var-uri: presents_respawn_time 60.0 (Dupa cat timp dupa ridicarea unui cadou apare altul pe harta) presents_on_map 11 (Cate cadouri sa apara pe harta) ATENTIE: Se calculeaza numarul c-var-ului - 1!!! Daca puneti 11 or sa apara doar 10 cadouri! Changelog: _______________________________ V 2.0 -super spawns -cvar: presents_on_map _______________________________ V 2.1 -bug reparat: cadourile apareau in aer -variabila globala -FUN -> Fakemeta -Hamsandwich -optimizare mesaje HUD _______________________________ V 2.2 -bug reparat: cadourile dispareau de pe harta -FM_Think indepartat _______________________________ */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> /* Module necesare */ #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <engine> /* INC-uri */ #include <cellarray> #include <xs> /* Model la cadouri */ new const model_present[][] = { "models/present/w_present.mdl","models/present/w_present2.mdl" } /* Extras din Fakemeta Util */ #define fm_find_ent_by_class(%1,%2) engfunc(EngFunc_FindEntityByString, %1, "classname", %2) #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1)) /* Extras din Super Spawns */ #define SS_VERSION "1.0" #define SS_MIN_DISTANCE 500.0 #define SS_MAX_LOOPS 100000 new Array:g_vecSsOrigins new Array:g_vecSsSpawns new Array:g_vecSsUsed new Float:g_flSsMinDist new g_iSsTime new const g_szStarts[][] = { "info_player_start", "info_player_deathmatch" } new const Float:g_flOffsets[] = { 3500.0, 3500.0, 1500.0 } /* Offset-uri */ #if cellbits == 32 const OFFSET_CSMONEY = 115 #else const OFFSET_CSMONEY = 140 #endif const OFFSET_LINUX = 5 new pcvar_respawn_time, pcvar_presents_on_map new g_money new g_bonus[33] public plugin_init() { register_plugin("XMAS GIFTS", "2.2", "KronoS") /*==================================== ==============Eventuri==============*/ register_event("HLTV", "spawn_gifts", "a", "1=0", "2=0") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "round_start", 1) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "client_death", 1) RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "FwdPreFramePost", 1) register_forward(FM_Touch,"forward_touch") /*==================================== ==============Cvar-uri==============*/ pcvar_respawn_time = register_cvar("presents_respawn_time","60.0") pcvar_presents_on_map = register_cvar("presents_on_map", "11") SsInit(800.0) SsScan() g_money = get_user_msgid("Money") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof model_present; i++) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_present[i]) } public spawn_gifts() { func_spawn() } public round_start(id) { if(g_bonus[id] > 0) { switch(g_bonus[id]) { case 1: { fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 50) } case 2: { fm_set_user_gravity(id, 0.4) } } } } public func_spawn() { new Float:origin[3] new i for(i=0; i< get_pcvar_num(pcvar_presents_on_map); i++) { if(SsGetOrigin(origin)) { new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) if(pev_valid(ent)) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_present[random_num(0,sizeof model_present - 1)]) engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin) static Float:fMaxs[3] = { 2.0, 2.0, 4.0 } static Float:fMins[3] = { -2.0, -2.0, -4.0 } set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) engfunc(EngFunc_SetSize,ent,fMins,fMaxs) engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent) switch(random_num(0,1)) { case 0: { set_pev(ent,pev_classname,"small_present") } case 1: { set_pev(ent,pev_classname,"large_present") } } } } } } public client_death(id) { if(g_bonus[id] > 0) { g_bonus[id] = 0 } } public FwdPreFramePost(iClient) { if(is_user_connected(iClient)) { if(g_bonus[iClient] == 3) { fm_set_user_maxspeed(iClient, 350.0) } if(g_bonus[iClient] == 4) { fm_set_user_maxspeed(iClient, 200.0) } } } public forward_touch(ent,id) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED static class[20] pev(ent,pev_classname,class,sizeof class - 1) if((!equali(class,"small_present") && !equali(class,"large_present"))) return FMRES_IGNORED if((equali(class,"large_present") && (g_bonus[id] > 0))) return FMRES_IGNORED if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT) set_pev(ent,pev_effects,EF_NODRAW) set_task(get_pcvar_float(pcvar_respawn_time), "func_spawn", ent) if(equali(class,"small_present")) { switch(random_num(0,4)) { case 0: { fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) + 500) set_hudmessage(255, 165, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Mosul ti-a oferit 500$") } case 1: { fm_set_user_money(id, 16000) set_hudmessage(255, 165, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Mosul ti-a oferit 16000$") } case 2: { fm_set_user_money(id, 0) set_hudmessage(255, 165, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Mosul ti-a furat toti banii") } case 3: { fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) - 500) set_hudmessage(255, 165, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Mosul ti-a furat 500$") } case 4: { fm_give_item(id, "weapon_awp") set_hudmessage(255, 165, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Mosul ti-a oferit un AWP") } } } if(equali(class,"large_present")) { switch(random_num(0,3)) { case 0: { fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 50) g_bonus[id] = 1 large_present_hud(id) } case 1: { fm_set_user_gravity(id, 0.4) g_bonus[id] = 2 large_present_hud(id) } case 2: { fm_set_user_maxspeed(id, 350.0) g_bonus[id] = 3 large_present_hud(id) } case 3: { fm_set_user_maxspeed(id, 200.0) g_bonus[id] = 4 large_present_hud(id) } } } return FMRES_IGNORED } public large_present_hud(id) { if(is_user_alive(id)) { if(g_bonus[id] > 0) { switch(g_bonus[id]) { case 1: { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Viata+") } case 2: { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Gravitatie-") } case 3: { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Viteza+") } case 4: { set_hudmessage(200, 0, 0, 0.02, 0.73, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "[XMAS Gift] Viteza-") } } set_task(12.0, "large_present_hud", id) } } } public client_disconnect(id) { g_bonus[id] = 0 } /*==================================== ========Inceput Fakemeta Util=======*/ stock fm_set_user_money(id,money,flash=1) { set_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,money,OFFSET_LINUX ) message_begin(MSG_ONE,g_money,{0,0,0},id) write_long(money) write_byte(flash) message_end() } stock fm_get_user_money(id) { return get_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,OFFSET_LINUX) } stock fm_set_user_health(id, health) { (health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id) return 1 } stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0 new ent = fm_create_entity(item) if (!pev_valid(ent)) return 0 new Float:origin[3] pev(index, pev_origin, origin) set_pev(ent, pev_origin, origin) set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN) dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) new save = pev(ent, pev_solid) dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index) if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) return -1 } stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) { set_pev(index, pev_gravity, gravity) return 1 } stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0) { engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed); set_pev(index, pev_maxspeed, speed); return 1; } /*==================================== ========Sfarsit Fakemeta Util=======*/ /*==================================== ========Inceput Super Spawns========*/ public SsInit(Float:mindist) { new cmd[32] format(cmd, 15, "_ss_dump%c%c%c%c", random_num('A', 'Z'), random_num('A', 'Z'), random_num('A', 'Z'), random_num('A', 'Z')) register_cvar("sv_superspawns", SS_VERSION, (FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)) register_concmd(cmd, "SsDump") g_flSsMinDist = mindist g_vecSsOrigins = ArrayCreate(3, 1) g_vecSsSpawns = ArrayCreate(3, 1) g_vecSsUsed = ArrayCreate(3, 1) } stock SsClean() { g_flSsMinDist = 0.0 ArrayClear(g_vecSsOrigins) ArrayClear(g_vecSsSpawns) ArrayClear(g_vecSsUsed) } stock SsGetOrigin(Float:origin[3]) { new Float:data[3], size new ok = 1 while((size = ArraySize(g_vecSsOrigins))) { new idx = random_num(0, size - 1) ArrayGetArray(g_vecSsOrigins, idx, origin) new used = ArraySize(g_vecSsUsed) for(new i = 0; i < used; i++) { ok = 0 ArrayGetArray(g_vecSsUsed, i, data) if(get_distance_f(data, origin) >= g_flSsMinDist) { ok = 1 break } } ArrayDeleteItem(g_vecSsOrigins, idx) if(ok) { ArrayPushArray(g_vecSsUsed, origin) return true } } return false } public SsDump() { new Float:origin[3] new count = ArraySize(g_vecSsOrigins) server_print("-------------------------------------------------------") for(new i = 0; i < count; i++) { ArrayGetArray(g_vecSsOrigins, i, origin) server_print("Origin: %f %f %f", origin[0], origin[1], origin[2]) } server_print("-------------------------------------------------------") server_print("Number of origins: %i", count) server_print("Time: %i", g_iSsTime) server_print("-------------------------------------------------------") } public SsScan() { new start, Float:origin[3], starttime starttime = get_systime() for(start = 0; start < sizeof(g_szStarts); start++) { server_print("Searching for %s", g_szStarts[start]) new ent if((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", g_szStarts[start]))) { new counter pev(ent, pev_origin, origin) ArrayPushArray(g_vecSsSpawns, origin) while(counter < SS_MAX_LOOPS) { counter = GetLocation(origin, counter) } } } g_iSsTime = get_systime() g_iSsTime -= starttime } GetLocation(Float:start[3], &counter) { new Float:end[3] for(new i = 0; i < 3; i++) { end[i] += random_float(0.0 - g_flOffsets[i], g_flOffsets[i]) } if(IsValid(start, end)) { start[0] = end[0] start[1] = end[1] start[2] = end[2] ArrayPushArray(g_vecSsOrigins, end) } counter++ return counter } IsValid(Float:start[3], Float:end[3]) { SetFloor(end) end[2] += 36.0 new point = engfunc(EngFunc_PointContents, end) if(point == CONTENTS_EMPTY) { if(CheckPoints(end) && CheckDistance(end) && CheckVisibility(start, end)) { if(!trace_hull(end, HULL_LARGE, -1)) { return true } } } return false } CheckVisibility(Float:start[3], Float:end[3]) { new tr engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, IGNORE_GLASS, -1, tr) return (get_tr2(tr, TR_pHit) < 0) } SetFloor(Float:start[3]) { new tr, Float:end[3] end[0] = start[0] end[1] = start[1] end[2] = -99999.9 engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, DONT_IGNORE_MONSTERS, -1, tr) get_tr2(tr, TR_vecEndPos, start) } CheckPoints(Float:origin[3]) { new Float:data[3], tr, point data[0] = origin[0] data[1] = origin[1] data[2] = 99999.9 engfunc(EngFunc_TraceLine, origin, data, DONT_IGNORE_MONSTERS, -1, tr) get_tr2(tr, TR_vecEndPos, data) point = engfunc(EngFunc_PointContents, data) if(point == CONTENTS_SKY && get_distance_f(origin, data) < 250.0) { return false } data[2] = -99999.9 engfunc(EngFunc_TraceLine, origin, data, DONT_IGNORE_MONSTERS, -1, tr) get_tr2(tr, TR_vecEndPos, data) point = engfunc(EngFunc_PointContents, data) if(point < CONTENTS_SOLID) return false return true } CheckDistance(Float:origin[3]) { new Float:dist, Float:data[3] new count = ArraySize(g_vecSsSpawns) for(new i = 0; i < count; i++) { ArrayGetArray(g_vecSsSpawns, i, data) dist = get_distance_f(origin, data) if(dist < SS_MIN_DISTANCE) return false } count = ArraySize(g_vecSsOrigins) for(new i = 0; i < count; i++) { ArrayGetArray(g_vecSsOrigins, i, data) dist = get_distance_f(origin, data) if(dist < SS_MIN_DISTANCE) return false } return true } /*==================================== ========Sfarsit Super Spawns========*/ Instalare: 1.Fisierul xmas_gifts.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins. [Optional]: Fisierul xmas_gifts.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting. 2.Intrati în addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma: xmas_gifts.amxx . 3.Folderul "present" il puneti in cstrike/models. Cvar-uri: presents_respawn_time 60.0 (Dupa cat timp dupa ridicarea unui cadou apare altul pe harta) presents_on_map 11 (Cate cadouri sa apara pe harta) Modules: - Fakemeta - Fun - Engine
  9. Descriere: La fiecare inceput de runda serverul alege aleatoriu un jucator de la CT/T si ii ofera un costum de "Mos Craciun" + niste abilitati default alese de mine FULL HE,150 HP,100 ARMURA.. l-am testat din toate punctele de vedere sa nu apara erori sau modelul sa nu dispara deci merge 100% Am pus mesajul care anunta jucatorul ales in chat deoarece in hud mai avea tendinta sa dispara din cauza altor mesaje Download: MediaFire / GirlShare Nume: Xmas Random Versiune: 1.1 Autor: S3ekEr^ Link oficial: eXtreamCS Credite: Chaos (pentru idea cu "Salvatorul Craciunului") sKz (pentru banner si ajutorul la teste) SURSA ! | Afiseaza codul Instalare: 1. Fisierul Xmas-Random.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting 2. Fisierul Xmas-Random.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins 3. Fiserul xmas_red.mdl il puneti in cstrike/models/player 4. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma: Xmas-Random.amxx Module necesare (se sterge ; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul amxmodx\configs\modules.ini cstrike hamsandwich fun
  10. IczuLetZ.

    Descriere: Acest plugin simulează o ninsoare reală Download Link: AMXX || SMA Resurse plugin: GIRLSHARE || MEGA Autor (nume): Ulquiorra (AnaKin) Nume (numele pluginului respectiv):Realistic Snow Comenzi publice (comenzile ce se execută pe server): amx_(comanda) / Cvars: URMĂTOARELE CVAR-URI LE PUNEŢI ÎN cstrike/addons/configs/amxx.cfg rs_sound <1/0> - Activeaza/Dezactiveaza daca se se auda sau nu un sunet de viscol.( Default 1 ) rs_sky <1/0> -Activeaza/Dezactiveaza daca se schimbe cerul cu unul specific de iarna.( Default 1 ) rs_light <1/0> - Activeaza/Dezactiveaza daca se schimbe lumina de pe harta [ 1 - lumina mai mica | 0 - lumina mai multa ].( Defaule 1 ) rs_fog <1/0> - Activeaza/Dezactiveaza ceata de pe server. ( Default 1 ) rs_type<1/2/3/0> <tag> - [ 0 Nu ninge deloc | 1 Ninge lin | 2 Ninge moderat | 3 Ninge abundent ] Instalare: Fişierul snow.amxx îl puneţi în cstrike/addons/amxmodx/plugins Fişierul rs_wind.wav il puneţi în /cstrike/sound/misc Fişierul snow1.spr il puneţi în /cstrike/sprites Intraţi în fişierul cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini şi adăugaţi la urmă: snow.amxx Daca intampinati probleme,va pot ajuta! Imagini: http://imgur.com/a/5wC4H
  11. iOS 12.1 are lansarea anuntata in mod oficial de catre compania Apple impreuna cu functiile noi care sunt oferite pentru iPhone si iPad incepand de astazi. iOS 12.1 a avut in cursul noptii trecute anuntata lansarea de catre compania Apple, americanii confirmand si noutatile importante pe care clientii le vor avea disponibile. iOS 12.1 va fi lansat astazi de catre Apple, iar prima functie importanta anuntata de catre americani este integrarea optiunii de a face apeluri video in grupuri cu de pana la 32 de persoane pe iPhone si iPad. iOS 12.1 aduce totodata pentru iPhone si iPad optiunea de a folosi noi caractere emoji, cei de la Apple integrand 70 de noi emoji pe care ii putem folosi cand facem conversatii. Apple reprezinta acum prin caractere emoji persoane cu parul carunt, persoane fara par in cap, mai multe emoji cu fete zambitoare, emoji care reprezinta animale, evenimente sportive, si chiar mancare. iOS 12.1: Apple Anunta LANSAREA pe iPhone si iPad iOS 12.1 aduce totodata o functie foarte importanta pentru seriile iPhone XS si iPhone XR, compania Apple implementand optiunea de a controla efectul de adancime al camerei. Mai exact, iOS 12.1 va permite controlarea efectului de adancime inclusiv din interfata aplicatiei camera, cand facem poze, nu doar dupa inregistrarea unei poze, asa cum se intampla acum. iOS 12.1 aduce, in final, optiunea de a folosi functia dual-SIM pentru iPhone XS si iPhone XR, insa din pacate nu si in Romania deocamdata, dar poate ca si asta se va schimba. iOS 12.1 va fi lansat in aceasta seara de catre compania Apple in urma conferintei care va avea loc dupa-amiaza pentru prezentarea unor noi modele ale iPad Pro 2018, si a unor noi Mac-uri. Sursa: idevice.ro
  12. iPhone XR este putin mai rezistent decat iPhone XS intr-un prim test profesional de rezistenta, iata care este singura diferenta intre telefoane. iPhone XR si iPhone XS au fost trecute printr-un test de rezistenta de catre o companie specializata pe vanzarea de asigurare pentru telefoane, iar rezultatul este cel asteptat. Mai exact, iPhone XR si iPhone XS sunt proximativ la fel de fragile, compania Apple parand sa foloseasca exact aceleasi materiale de protectie pentru cele doua modele de telefoane. iPhone XR rezista totusi putin mai bine in ceea ce priveste indoirea, carcasa sa cedand cand 117 KG de forta sunt aplicate pe ea, in timp ce in cazul iPhone XS e nevoie de doar 113KG. Difernta este una foarte mica, si foarte greu de sesizat de catre utilizatori, asa ca iPhone XR se va crapa la fel de usor cand il veti scapa din mana pe asfalt, daca nu sunteti atenti. iPhone XR este putin mai rezistent decat iPhone XS (VIDEO) Sursa: idevice.ro
  13. IczuLetZ.

    Multumesc , arata super ! T/C
  14. IczuLetZ.

    • Tipul : Avatar • Dimensiunile : (150X250) • Textul principal : IczuLetZ. • Textul secundar : FURIEN.EVICT.RO • Stock/Render [obligatoriu] : https://imgur.com/a/Qc60Dhc • Link către ultima cerere : Prima • Alte precizări : Sa fie ceva frumos
  15. IczuLetZ.

    Bine ai venit !
×